susahnye nak tido #merepik --"

//assalamualaikum\\

erm xleh tido lah plk dok stay hole night haha aku tengah menenangkan fikiran dgn zikir terapi diri bagus jugakkan sekurang2nya aku tak bazirkan masakan ermm korang pun patut cuba percayalah cakap aku
baby kat ats tukan comel tak? bagi aku comel tak taulah korangkan aku semua cantik je
haha teringat plk dkt mak yg mengandungkan aku sedih plk rasanya . bertapa besarnya pengorbaanan seorang ibu tak terbalas rasanya. begitu jgk pengorbanan seorng ayah tak pernah kenal erti penat untuk mencari rezeki untuk keluarga ya ALLAH ampunkanlah dosa kedua ibu bapa aku ya ALLAH, panjangkan umur mereka, murahkan rezeki mereka ya ALLAH aku rindu dkt mak aku dah setahun 8 bulan dah mak aku pergi menghadap ILAHI. ermm aku sebenarnya taknak nangess . okok kita jgn sedih2 . nak cerita apa mlm ni ? mlm ke pagi ? apa2 jelah haha kita cerita pasal ah? ah? ah? ntahlah takde cerita. mcm bengang jekan 
cerita pasal makanan lah pergghh wa dahlah tengah lapar ni mkn pizza pun sedap ni tak pun dapat mkn nasi goreng kampung kecina kepataya ke apa2 ke pun sodap ni haha kena plk dgn sup ekor pergh TERBAIKK!
haha oklah beb wa tetiba rasa mcm nak tido ok assalamualaikum
 
CAPTAINYAYAH DOT BLOGSPAM DOT COM DOT