exam is over # yeeahh

//assalamualaikum\\
HOHO! final dah abis yeeaaahhhh :D tapi sekarang ni takleh lek agi sbb SPM belum amik agi ... alhamdilillah , semua ok .. cuma paper 2 sejarah susah sgt .. bhaaha apa2 freedom jap hehe minggu dpn g kem huhu bessstt kau ada ?! ada ? takdekan . lek gurau je . kepada kawan2 yg belum abis exam tu good luck do the best . kpd bdk spm good luck jgk semoga korang berjaya . amin . yg paling bestnye aku kena sekolah smpai 15 nov -,- huuuuu bestnyeee saje je tau . aku nak blk kg. duduk sana jd beruk jap hehe . bapak aku suruh naik bus . agak lerr x syg anak ke . aku ni dahlah kecik molek comel plk tu kang dah kena rembat mcm mana ? sapa susah ? abah jugak hehhe . aku ni dah lerr ramai peminat ok xde kena mengena --" oklah bye assalamualaikum :)
 
CAPTAINYAYAH DOT BLOGSPAM DOT COM DOT