tamat sudah :)

//assalamualaikum\\
hello,hello ~~ .sihat semua?kalau sihat alhamdulilah.kalau x sihat tu mkn ubat ok.
okalah . sekarng ni bukan leya nak cerita pasal kesihatan.ok! semalam final exam for item berfokus.
huh!abis jgk . sakit otak aku -.-".dlm bnyk2 matapelajaran,science paling susah!dapat2 je paper.
terus blurr otak aku ."tulah sape suruh x baca buku".tapi aku puas hati dngn ape yg aku jawab .
kalau aku fail . leya belajar dari segi kekurangan leya . kalau ok . leya akan tingkatkn lagi .
ok, korng kalau lepas jawab mesti nak semak lah , berbincang lah , apalah sbb nk pastikan korng betul 
bila jawab sesuatu soalan tukn . tapi leya x leh nak berbincang . nnti member leya marah !
oklah . apeape pun . mmng best lah jwb paper untuk item berfokus .
ok.thanks for the reading :)
 
CAPTAINYAYAH DOT BLOGSPAM DOT COM DOT